❤•❤جملات دل شکسته❤•❤

❤•❤جملات دل شکسته❤•❤

 

4278413988021824637_loneliness16.jpg
            
چند وقتیست که بهترم...
بهتر که چه گویم ز حضورت...
تو خوب باش ، من ؟ نه من مهم نیستم...
خودم را برای بودنت نابود کردم ، و آخرش هیـــــچ!
شاید تقدیر اینطور خواستــــــ کــه تـــا "او" آمد "من" باید نابود می شدم...
دلم... یکرنگی سابق را ندارد... اسیدی که بر دلم پاشیدی خاطره هایم را خاکستر کرد و بر روی چشمانم پاشید...
کنج یک اتاق سرد و تاریک ، من ، دیوار ، صدای تیک تیک ساعت ، صدای زوزه ی باد و صدای دلنشین خنده هات...
چی شد؟ تا شنیدی که داغون ترم ، فکر کردی با هر کس و ناکسی میپرم ، این تویی که حالت خوبه و هرشب مست مست ، شل شل تو بغل عشقت...
عشق؟ کجــــــــــایی ای خـــــــدا ، عشق دیگر صدای تپش قلب هـــا نیـــــــست ، صـــــدای تخــــــت فنــــــــر هــــــــــــــــــــــــاســـــــــــــــــــتـــــــ
توی نبود تو... خیلی چیزهام عوض شد... خیلی دردام بیشتر شد و خیلی بغض کردم... ولی من هنوز همون ادمم و هنوز تقصم... هه و تو الان کجایی که از نبودت کز کردم
کسی کمکم نمی کند ، کسی دلم را نمیفهمد ، نمیدانند وقتی در پاسخشان می گویم "خـــــــوبم" گفتم این کلمه برایم یک ســـــال طول می کشد و مهم این نیست ، مهم خوشبختی توست و بی اهمیت منم و دستهای خالی ام...
شاید راست می گفتی ، عشق برای من بی معنیست و من هوس بازم ، ولی نمیدانم ، شاید تو چهره کس دیگری را در صورت مرا میدیدی یا آنقدر محو او بودی که در توهم او با من حرف میزدی ، او ، تو ... و تنها ترین ضمیر دنیا "مــن".
فقط یک سوال از تو دارم؟ چه برایت کم گذاشتم که پشت دلم را خالی تر از دستهایم کردی؟؟ ، صدای نفس هایم که هر لحظه می گیرند و بیرون می آیند خسته ام کرده ، درووووووووغ . دوستت دارم هایت چیزی بیش از دروووووغ نبووود
خنده هایت گوشهایم را نوازش می دهند و چشمانم را خیس می کنند ، نبود تو بدتر از نبود دنیاست و بودن تو با کسی که دوستش داری و غم نشسته در دل من... بی اهمیت ترین چیز دنیا در لحظه ی با او بودن توست...
مردانه ترین مردانه ها بودم و تو وذاتت ، هر مردانه ای را شکست می دهد و من که... برای بودنت هستی ام را نابود کردم و تو اعتنایی نکردی... شاید هم حس نکردی ، دیدنی نبود حس کردنی بود...
و هنوز تنها سوالم از تو و دنیا این است..
تو نیمه ی گم شده ی من بودی ، پیدایت کردم ولی تو دیگری را پسندیدی ، چــــــــــــــــرا؟!


نظرات شما عزیزان:

ترنم
ساعت2:16---15 تير 1393
مثل من اهمقی که منتظرش بودم

بودم بودم بودم

چی شد؟

رفتم پیشش بهم گفت شما؟

گفتم ترنمم

گفت اشتباه گرفتی

.

انگار دنیا رو ازم گرفتن اشکام اومد پایین خدافظی کردم اومدم بیرون دوباره برگشتم دیدم داره میگه اون برای من تموم شدس انگار تموم دنیا رو سرم خراب شد با اینکه میدونستم هیچوقت دوسم نداشته نداره و نخواهد داشت بهش گفتم دوست دارم تکلیف من چیه؟

بقیش بماند نمی خوام براتون داستانمو تعریف کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت 8:58 توسط بی دوست |